top of page

Chceš znát pravdu?

Co s tou sestrou je? Má takové milé chování, ale v mém duchu něco nehraje. Všechno kolem ní vypadá tak dobře, ale mně něco nesedí. To, co vidím, nesouhlasí s tím, co vnímám. Něco tedy asi nevidím. Pane, co to je? Co je skryté? Prostě mi její chytrost nestačí na to, aby mě to v duchu povzbudilo. Dělá navenek správné věci, říká správné věci, ale mému duchu to nestačí. Tak co je špatně? Něco ve mně? Nějaká hořkost, zranění, soupeření? Co se děje? Jak to teda je? Jak to vidíš ty? Co vidíš ty? Mohl by jsi mi to dát také vidět?

A tak jednoduše přišla šokující odpověď: Ona chce mít pravdu, ona nechce znát pravdu!

Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými, vysvobodí, udělá z vás svobodné lidi. (Jan 8:32)

9 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page