top of page

Jeho věrnost


V nitru jsem cítila, že si mám číst v mé nové studijní Bibli, a že si mám projít to, co mě Bůh vyučoval nedávno. Jenomže mě se hrozně nechtělo. Ani se mi vlastně nechtělo hledat v zápiscích, kde přesně v Bibli byl ten konkrétní úsek. Přitom ta Bible ležela kousínek ode mne na stole. Vnímala jsem opravdovou vnitřní bitvu. Úplně mě to táhlo ke čtení, a zároveň se mi pro to nechtělo nic udělat. Když jsem tak chvíli odolávala tomu silnému nutkání, řekla jsem si, že tedy vezmu do ruky Bibli, ale že hledat ty verše nebudu, že prostě jenom někde otevřu, a budu číst. Otevřela jsem ji a četla - přesně ten konkrétní úsek, který se mi nechtělo hledat!

Jsme-li nevěrní, on zůstává věrný, neboť nemůže zapřít sám sebe. (2.Timoteovi 2:13)

17 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page