top of page

Odkazy: Nenechte se oklamat



Naléhavé prorocké varování: Nenechte se v těchto posledních dnech oklamat


Ukázka: Církev je kulturou pravdy, nikoli kulturou citů.

Moje pocity nejsou Bůh. Bůh je Bůh. Moje pocity nedefinují pravdu. Boží slovo definuje pravdu. Moje pocity jsou ozvěny a reakce na to, co vnímá moje mysl. A někdy – mnohokrát – moje pocity nejsou v souladu s pravdou. Když se to stane – a do určité míry se to děje každý den – snažím se neohýbat pravdu, abych ospravedlnil své nedokonalé pocity, ale spíše prosím Boha: Očistěte mé vnímání tvé pravdy a přeměň mé pocity tak, aby byly v synchronizaci s pravdou.

Je důležité, aby křesťané pochopili, že způsob, jakým na nás Ježíšova slova emocionálně působí, není dobrým měřítkem pravdy (viz Matouš 19:22-25). Když slyšíme vyučované a kázané Slovo Boží, naše první otázka by měla znít: „Je to pravda?" ne "Jak jsem se cítil?"










11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page