top of page

Příprava


Už roky mi v srdci zní tohle slovo: Příprava! Bůh nás připravuje na to, co přijde, co je za rohem a nemůžeme vidět. Ale on to vidí a ví, co se blíží. Bůh vidí do kuchyně satana, on vidí do jeho kanceláře, on je přítomný na jeho schůzích při plánování katastrof, útoků, zabíjení, podvádění...


Když mi Bůh začal v říjnu a listopadu 2019 ukazovat, že si mám začít dělat zásoby jídla do kumbálu, byla jsem velice překvapená, že to ve mně tak mocně hoří a zároveň to mé hlavě nedávalo žádný smysl. Dělala jsem to až do karantény, a až teprve potom jsem mohla pochopit, na co mě Ježíš připravoval. Předtím jsem sice nevěděla, co přesně přijde, ale on ano a připravil mě.


Se stejnou důvěrou v to, že on mě připraví na to, co má přijít do mého života, na bitvu, do které mě chce poslat, na vztahy, které mají obě strany obohatit, na společenství církve, kde se budovat, na vedení, která Bůh činí tak kreativně... očekávám, že se zase on sám oslaví jako Bůh, můj Připravovatel.


Připravil jsi pro ni vše. (Žalm 80:10)
19 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page